Curaçao deel 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Niels Brink - WaarBenJij.nu Curaçao deel 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Niels Brink - WaarBenJij.nu

Curaçao deel 2

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

14 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Dag allemaal,

Ik heb er alweer twee weken opzitten in het zonnige Curaçao, wat gaat de tijd toch hard!
Het werk is me goed bevallen. Heb al heel wat ritjes op de jetski gemaakt, gesnorkeld, mensen begeleiden op het water en dergelijke. Ben al meerdere zee-egels, inktvissen en baracuda's tegengekomen! Na de eerste week te zijn ingewerkt, heb ik de tweede week in de bouw gewerkt om mee te werken aan de opening van de derde locatie: Papagayo Beach (waar ik ook mijn scriptie voor schrijf). Het eindresultaat begint al in zicht te komen :). Ook hebben we een vergadering gehad, waar ik en Frank zijn geïntroduceerd en ons zegje hebben gedaan.
Zoals jullie al weten heb ik onderweg naar het werk met Feline wel een ongeluk met de auto gehad, gelukkig is het allemaal opgelost en mankeer ik verder niks.

Een leuke bijkomstigheid was dat ik geen herkansingen heb van het vorige blok en ik me dat helemaal los kan laten.

Verder gaan we 's avonds met z'n allen gezellig eten en op het balkon chillen. Daarna gaan we regelmatig uit en slaan we de happy hours zeker niet af.

Het appartement kan worden vergeleken met een huishouden van Jan Steen, maar als het echt nodig is ruimen we het allemaal weer netjes op. Helaas is de wc al drie keer overstroomt door ontstopping, daar moeten we nog even een oplossing voor vinden.

Nog een fijne Valentijnsdag allemaal <3

  • 14 Februari 2014 - 17:29

    Marieke:

    Hey Niels, nou voor die wc moet je vader misschien even langskomen maar dan moeten jullie helaas nog even wachten tot mei as. Is beter als je daar de huisbaas even voor langs laat komen. Fijn dat je het super naar je zin hebt en wij zien er naar uit om je op te komen zoeken. Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Tot horens xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2014

Korte opsomming wat ik heb gedaan/me is overkomen

14 Februari 2014

Curaçao deel 2

02 Februari 2014

1e dagen Curaçao
Niels

Actief sinds 10 Dec. 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 2156

Voorgaande reizen:

10 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: