1e dagen Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Niels Brink - WaarBenJij.nu 1e dagen Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Niels Brink - WaarBenJij.nu

1e dagen Curaçao

Door: Niels van den Brink

Blijf op de hoogte en volg Niels

02 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Hallootjes allemaal,

Even een berichtje over de eerste dagen in Curaçao!
Na een vlucht van 10 uur ben ik goed aangekomen. Leuk kennisgemaakt met de andere Nederlandse stagiaires bij de introductiebijeenkomst en toen doorgegaan naar het appartement. Hier verblijf je met z'n 3-en in een ruim appartement. Alles wat we nodig hebben is beschikbaar, dus mag niet klagen.
De eerste dagen lekker gechild op het strand, in het zwembad en 's avonds losgaan in de stad! In het begin wel last gehad van een jetlag en het enorm warme weer, maar gelukkig went dat wel.
Ook wel lekker dat ik beschik over een auto, dat is werkelijk onmisbaar hier :)!
Morgen beginnen aan de stage en gaat het allemaal beginnen. Om kwart voor 8 verzamelen om kennis te maken met m'n collega's, waarna ik wordt ingewerkt.
Verder is het leven hier veel relaxter, niemand maakt zich echt druk.
Het verschil in rijk en arm is wel wat groter.
Wat betreft de flora en fauna is er ook echt een enorm verschil. Tussen neus en lippen door kom je allerlei leguanen, hagedissen en andere griezels tegen.
Lieve mensen, dit was Curaçao deel 1 tot later ;)

• 03 Februari 2014 - 00:21

Martin:

Leuk Niels, dat je ons zo een beetje op de hoogte houdt van je grote avontuur.
    Succes en geniet van je tijd daar.

• 03 Februari 2014 - 07:38

Sonja:

Ha Niels,
    Geniet van je tijd daar en succes met je stage! We gaan je volgen hier in Otterlo.
    Groetjes Sonja

• 03 Februari 2014 - 08:25

Linda Lether:

Wat super leuk zeg, geniet ervan! :)

• 03 Februari 2014 - 08:35

Liesbeth Lether:

Fijn om te horen dat je eerste indrukken zo goed zijn! X

• 03 Februari 2014 - 08:44

Nathalie Bosch:

Hoi Niels
    Dat klinkt heerlijk allemaal heel veel plezier daar en leuk
    dat we zo mee kunnen lezen naar wat je allemaal beleeft•

• 03 Februari 2014 - 10:09

Marieke:

Ha die Niels, we hebben elkaar gisteravond al uitgebreid gesproken via Skype, willen je zometeen (het is nu nog nacht bij jou) veel succes wensen bij je 1e stagedag.Spannend we hopen dat je het enorm leuk gaat vinden. Genieten hè xx

• 03 Februari 2014 - 11:38

Annelies:

Leuk Niels! Heel veel plezier daar!

• 03 Februari 2014 - 12:41

Jeannet V D Broek:

Hey die niels, wat leuk om wat van je te horen.
    Heel veel succes, en we gaan je volgen wat je allemaal doet daar. Veel plezier en geniet er maar goed van.
    Hartelijke groeten Aart en Jeannet

• 03 Februari 2014 - 14:45

D.vanBruggen:

Goedendag Niels,
    Fijn dat je heelhuids bent aangekomen.
    Veel succes met je stage.
    Groeten uit Otterlo.

• 05 Februari 2014 - 20:43

Nikki L:

Hey, fijn om te horen dat het goed gaat!
    Veel succes verder.
    Groetjes van de familie!

• 10 Februari 2014 - 22:28

De Brunekreefjes:

Hoi Niels,
    Inmiddels verblijf je al ruim een week in dat heerlijke zonnige oord! We zijn hier met z'n allen hartstikke jaloers op jou! Hopen maar dat je niet al te hard hoeft te werken, dat je je al snel de mentaliteit van de Antillianen eigen hebt gemaakt, alles op 't gemakje... Natuurlijk zijn we benieuwd naar de volgende berichten, we gaan je de komende maanden volgen, hoor! Heel veel plezier en maak er een onvergetelijke tijd van. Groetjes van ons allemaal